بسمه تعالی

 

همکاران محترم 

 

با سلام

سپاس بیکران ایزد منان را که فرصتی دیگر فراهم شد تا با نیت هم اندیشی و استفاده از خرد جمعی، گردهمایی دیگری شکل بگیرد تا حاصل پژوهش ها، تجارب علمی و آموزشی عملی را در جهت توان افزایی و بهبود عملکرد تخصصی و همچنین دریافت درست روش حل مسأله بکارگیریم.

بی شک حضور جمعی از اندیشمندان و دغدغه مندان عرصه درمان بیماران مبتلا به کانسرهای ژنیکولوژیک، نقش موثر و حائز اهمیتی در این راستا ایفا می نماید. در جریان گردهمایی فعلی به سیاق گذشته، تمامی تلاش وهم همکاران بکاربسته شده است تا برنامه ای علمی، درخور توجه و قابل استفاده عزیزان ارائه شود.

سخنرانی های منتخب کنگره، حاصل زحمات همکاران ارجمند است که با بررسی آخرین تحولات علمی روز، به امید ایجاد انگیزه و توانمندی بیشتردر همکاران ارائه می شوند.

امید داریم که در آینده شاهد پیشرفت درمان به گونه ای باشیم که علاوه بر بهبود جسمانی، روشهای درمانی با کاهش هزینه ها و همچنین افزایش کیفیت زندگی بیماران همراه باشد و به علاوه آلام روحی آنان نیز به بهترین شکل تسکین یابد.

اینجانب به نوبه خود از حضور فعال و جدی همه اساتید سخنران، اساتید و همکاران شرکت کننده و هیئت اجرایی کمال تشکر و قدردانی را دارم و سپاس صمیمانه خود را نثار همگی سرورانی که به نحوی نقشی در اجرای هر چه بهتر کنگره داشته اند، می نمایم .

امید است برنامه هایی از این دست تغییرات و نوآوری های جدیدی را به همراه داشته باشد که منجر به ارتقا سلامت همنوعان و جامعه پیرامونی شود.

 

 

دکتر ستاره اخوان

رییس یازدهمین کنگره انجمن سرطان های زنان ایران

سایت رسمی کنگره: https://irsgo.org/congress2023/