ششمین کنگره بین المللی انجمن علمی سرطان های زنان ایران


milad-title

برگزار کننده


IRSGO

تلفن تماس:
۸۸۳۴۱۳۱۶ ۲۱ ۹۸+

پست الکترونیک:
irsgo@email.com

جزئیات


کنگره بین المللی

تاریخ برگزاری:
۸ تا ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

زمان:
صبح و عصر

به نام خدا

پروفسور میترا مدرس گیلانی، رئیس ششمین کنگره سرطان های زنان ایران

زمانی دیگر فرا رسیده تا با حضور خود در یک محفل علمی ضمن ارزیابی و محک داده ها و تجربیاتمان با تازه نمودن دیدار ها به یکدیگر بنگریم و با هم صحبت کنیم و دوستی ها را جلا دهیم. همه ما که با حرف پزشکی ارتباط داریم، آرزویمان کاهش آلام و درمان بیماران است و در حقیقت آنان هستند که نقطه شروع و محور تمامی تلاش هایمان محسوب می شوند. از این روی، بیماران ما که زنان جامعه و محور خانواده می باشند توجه به آن ها و افزایش کمی و کیفی زندگی آنان جهت حفظ تحکیم خانواده و اجتماع بسیار ارزشمند خواهد بود.
در دنیای رو به رشد امروز حجم یافته های علم پزشکی آن چنان وسیع است که تا حدی محال است هیچ پزشکی بتواند تمام داده های علمی را مطالعه کند، به همین دلیل کنگره های علمی در دنیا، جهت برطرف کردن این نیاز برگزار می شوند.
انجمن سرطان های زنان بسیار مفتخر است با یاری خداوند، ششمین کنگره سالانه سرطان های زنان را با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی کشور، از تاریخ ۸ تا ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴، در تهران، بیمارستان میلاد، سالن همایش های دکتر غرضی برگزار نماید. در ادامه پنج کنگره پیشین، ششمین کنگره، فرصت مناسب دیگری خواهد بود تا در جریان آخرین پیشرفت های علمی در زمینه سرطان های ژنیکولوژی در زنان جوان قرار گیریم. در برنامه صبح این کنگره ۳ روزه، سرطان های سرویکس، تخمدان و رحم، مورد بحث قرار خواهند گرفت. محورهای مورد نظر عبارتند از:
۱- غربالگری ، درمان و پیش آگهی سرطان های تخمدان و ارایه مقاله در زمینه روش های اداره سرطان تخمدان
۲- برگزاری ۲ سمپوزیوم آموزشی Hereditary Cancer و Optimizing Protective Care
۳- تازه های غربالگری، اداره و درمان سرطان و نئوپلازی های سرویکس، پیشنهادهای سازمان بهداشت جهانی و واکسیناسیون همگانی HPV
۴- جلسه صبحگاهی Workshop with Professor در زمینه راه های جدید پیشگیری و غربالگری سرطان سرویکس در افراد مبتلا به موتاسیون BRCA
۵- میز گرد متخصصان در زمینه Neoadjuant Chemotherapy در ژنیکوانکولوژی به همراه Case Study
۶- جراحی و اداره سرطان آندومتر، ادجوانت تراپی و جایگاه MRI در staging کانسر آندومتر
۷- حفظ باروری در بیماران جوان مبتلا به کانسر
۸- پزشکی قانونی و سرطان های ژنیکولوژی
۹- اداره مشکلات جانبی زنان مبتلا به کانسر
در این کنگره از بین خلاصه مقالات ارسال شده، تعدادی به عنوان سخنرانی و تعدادی به صورت پوستر در طول برگزاری کنگره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. همچنین مباحث فوق تخصصی ارایه شده در صبح با توضیحات بیشتر و عمیق تر در عصر کنگره ۳ روزه جهت متخصصین زنان و زایمان به صورت بازآموزی مدون ارایه خواهد شد.
گفتنی است که یک کارگاه آموزشی لاپاروسکوپی ژنیکولوژی-انکولوژی به همراه عمل جراحی زنده (رادیکال هیسترکتومی) و آموزش با مولاژ با حضور Dr.Solima از ایتالیا به عنوان Post Congress Course خواهیم داشت.
امیدواریم که این برنامه سه روزه بتواند تأثیر چشمگیری در نحوه پیشگیری و اداره سرطان های زنان در کشور عزیزمان بگذارد.
اینجانب از حضور صمیمانه ی پروفسور پرویز هنجنی، پرفسور علیرضا حبیبی و پروفسور علیرضا عبیدی از امریکا و پروفسور سلیما از ایتالیا کمال تشکر را دارم.
در خاتمه به خود لازم می دانم از همه کسانی که به گونه ایی برای برگزاری این مجمع علمی تلاش نموده اند، سپاسگزاری نمایم.
پیشاپیش صمیمانه مقدمتان را گرامی می داریم.

رئیس ششمین کنگره سرطان های زنان ایران
پروفسور میترا مدرس گیلانی

گالری تصاویر


پیام کنگره


ارتقا کیفیت زندگی و حفظ باروری در زنان مبتلا به سرطان

محل گردهمایی


بیمارستان میلاد
تهران، بزرگراه همت، جنب بیمارستان میلاد

تلفن:
۸۲۰۳۹ ۲۱ ۹۸+

وب سایت:
www.miladhospital.com