از اینکه نهمین کنگره مجازی سراسری انجمن علمی سرطان های زنان را برای سخنرانی و ارایه پژوهش خود انتخاب نمودید سپاسگزاریم.

خواهشمند است به موارد زیر توجه نمایید:

  • ابتدا پس از مطالعه دقیق راهنمای نویسندگان نسبت به تنظیم و ارسال مقاله خود اقدام نمایید.
  • در صورتی که پس از ارسال مقاله تغییراتی در آن داده شد، برای سهولت روند کار فایل نهایی (PDF و Word) را به ایمیل Irsgo.2015@gmail.com ارسال نمایید. دقت نمایید در قسمت Subject ایمیل، کد مقاله را که توسط انجمن چند روز پس از ارسال مقاله دریافت می‌کنید، را وارد نمایید. در صورت ارسال دوباره فایل از طریق فرم ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • در صورتی که پس از ارسال مقاله خواهان تغییر نام سخنران باشید، در قسمت Subject کد مقاله دریافتی و در متن پیام “تغییر سخنرانی به آقا/خانم دکتر [نام سخنران جدید]” نوشته و به ایمیلIrsgo.2015@gmail.com ارسال گردد.
  • تنها نویسنده ای که در فیلد سخنران، نام وی نوشته می‌شود از شرایط نام‌نویسی رایگان و امتیاز بهره‌مند می‌گردد. بنابراین در صورتی که ارسال کننده مقاله سخنران نباشد باید نسبت به نام‌نویسی عادی از طریق فرم شماره 1 نیز اقدام نماید. بدیهی است در غیر این صورت نام‌نویسی تنها در روز کنگره میسر خواهد بود.
  • در صورت پذیرش مقاله به صورت پوستر نیز تنها نویسنده‌ای که در فیلد سخنران، نام وی نوشته می‌شود از شرایط نام‌نویسی رایگان و امتیاز بهره‌مند می‌گردد.
  • به آگاهی بازدیدکنندگان محترم می‌رساند، مهلت ارسال مقالات تا ساعت 24 مورخ جمعه 9 اسفند ماه  1399 است. شما می توانید لیستی از مقالاتی که به صورت آنلاین ارسال شده است را از اینجا مشاهده نمایید. با سپاس.

***

فرم ارسال مقاله (شماره 2)

مشخصات فردی شما
نوع مقاله
نویسندگان
نویسنده اول:

مشخصات فردی (پارسی)

مشخصات فردی (انگلیسی)

نویسنده دوم:

مشخصات فردی (پارسی)

مشخصات فردی (انگلیسی)

نویسنده سوم:

مشخصات فردی (پارسی)

مشخصات فردی (انگلیسی)

نویسنده چهارم:

مشخصات فردی (پارسی)

مشخصات فردی (انگلیسی)

دیگر نویسندگان
نویسنده مسئول:
سخنران: (دریافت کننده امتیاز و نام نویسی رایگان)
خلاصه مقاله:

250-260 کلمه و به ترتیب در پنج پاراگراف با عناوین زمینه و هدف، روش‌بررسی، یافته‌ها، نتیجه‌گیری و کلمات کلیدی. در مورد مقالات مروری و گزارش کوتاه به راهنمای نویسندگان مراجعه گردد.

320-330 کلمه و منطبق با چکیده فارسی باشد و به ترتیب در بخش‌های Background, Methods, Results, Conclusion, Keywords. در مورد مقالات مروری و گزارش کوتاه به راهنمای نویسندگان مراجعه گردد.

بارگزاری فایل مقاله

حداکثر سایز 4 MB

حداکثر سایز 3 MB

پایان ارسال مقاله

لطفا صبر کنید